Melbourne dag 1 en 2

Deze is voor Ed.

Reacties

Reacties

Brenda

Ik moet zeggen dat ik een beetj ein vogelvlucht door al jullie verhalen heen lees en af en toe eens een fotootje meepik want ik ben namelijk wél gewoon aan het werk ;-). En trouwens, anders hebben jullie niks meer te vertellen als jullie thuis komen. Mijn oog viel gelukkig wel even op deze foto. Wok this way. Echt TE grappig. Run DMC rules!!!

Ellen

Ben zo blij dat jij hem meteen oppikt! Eric snapte het niet toen ik hem nam, kun je toch ook niet uitleggen! Zal alles live vertellen als we weer terug zijn. No worries ;-)

Brenda

En ik zeg altijd maar zo: als je het uit moet leggen is het eigenlijk al niet leuk meer! O ja als je een keer tijd hebt, kijk ff in je planet mail. Heb je iets leuks om de tijd te doden op de terugweg!

Ellen

Was ik net mee bezig (telepathie met 11 uur tijdsverschil). Gaat lukken! Zoen en tot volgende week. Oh ja mocht ik nog iets mee kunnen nemen (geef even door, notch notch, wink wink)

Brenda

Hoe zat het nou ook alweer met die Uggs? Qua prijsverschil??? Het is nl al best wel fris aan het worden hier en ik voorzie weer bevroren teentjes op de fiets naar Rijswijk. O ja en als ze daar ook Aveda kennen en het is net zo goedkoop als de US dan mag je weer zo'n blauw flesje meenemen.

Brenda

Toch voor de zekerheid maar even naar de skihut geweest gister om te passen.... Dus mocht je ze nog ergens tegenkomen en je hebt zin om ze mee te nemen en ze zijn donker- of lichtbruin en de lange versie en in maat 8 en onder de 150 eutjes dan zeg ik: doen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!