Zondag - Regen en de Zoo

Het weer is nou niet echt ideaal, beetje bewolkt en 23 graden. Als wij weggaan woensdagkomt de zon, dat wordt ons elke ochtend ingewreven door het weerbericht. Vandaag wilden we die gorgeous men and women gaan bekijken op Bondi Beach, maar.... Het regent! Dan maar zo met de ferry naar de Zoo en dan zien we wel.

Zoals Eric al zei het regent en blijft voorlopig ook wel regenen. Hij kan het vaak mis hebben, maar dit had ie piekfijn in de gaten. Veel meer dan de Zoo konden we ook eigenlijk niet doen, maar als je dan eindelijk je koala's ziet ben je al snel blij.

Eerst langs de straatartieste waar we gisteren van weg waren geslopen. Ze herkende ons gelukkig niet (ze was nogal dwingend moet je weten). Toen naar de Ferry, de eerste van velen. Jammer dat er niet overal ferries naartoe gaan, want ik ben echt fan. Binnen 15 minuten sta je aan de overkant van de haven bij de Zoo met het mooiste uitzicht over Sydney.

Zondagavond naar Surry Hills gegaan met de taxi ook nog even rondlopen. Wel normaal meer een zakenbuurt, dus de helft van de zaken was dicht, maar wel leuk om nog even te zien. Veel 'succesvolle' typjes die buiten op de terrasjes zaten. Terug hadden we een Vietnamese taxichauffeur, toen Eric het briljante plan kreeg om over de brug te rijden, werd ie helemaal enthousiast. Gaaf hoor, eigenlijk rij je over een snelweg en zie je vrij weinig, maar toen we onder de pylon aan de andere kant stonden met al die lichtjes voor je, een plaatje. Hopelijk morgen geen regen!.