Dit s één van de controlled bush fires. De Aborginiees deden dat al vanaf het begin. Nu ook de Australische overheid. Sommig planten en bomen hebben zelfs vuur nodig, anders komen hun zaden niet uit.
Wel een triest gezicht, al die zwarte bomen, kan gezelliger denk ik dan.
Reacties
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!