Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn allereerste reislog!

Hier kun je op de hoogte blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik doe mijn best om regelmatig te laten weten hoe het ons vergaat, maar heb nog geen idee hoet het is zo ver weg, zoveel nieuw en zo anders. Ik vind het natuurlijk wel leuk als jullie af en toe eens een berichtje achterlaten (commentaar geven :-) )!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ellen (en Eric) (( die haakjes haal ik pas weg als hij zijn eigen verhaal heeft ingetypt))

Reacties

Reacties

Daan

Hi El en Eric,

Ziet er top uit deze site ben erg benieuwd en zal jullie op de voet volgen!! Have fun! X Daan

Johannes Beentjes

Wat een ongelooflijk leuk idee om ons allemaal van jullie reis te laten meegenieten. Het is of ik zelf weer in Hongkong rondloop.

Ik kijk uit naar het vervolg!

Aafje

Hoi, lieverds, geweldig om zo jullie reis te kunnen aanschouwen en volgen. Geniet er enorm van.
Verjaardag zeer gezellig verlopen met de ganse familie en vrienden en bedankt nog voor de lieve bel!
Geniet heerlijk verder en reis inmijn hart met jullie mee.
Liefs en X

Mieke

Hey El en Eric,

Wat een praachtige foto's. Helemaal mooi. Via via hebben wij nu ook een link op jullie blog, dus het komt helemaal goed! Geniet ervan, ben benieuwd naar de verhalen uit Down Under. Kus, je zus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!