Soho
Gisteravond naar Soho. Waarom is alles wat Soho heet toch meteen leuk? Londen, New York, nou Hong Kong ook al. Het enige dat wel gezegd moet worden is dat Soho niet Chinees is. Onze concierge zei het al. Soho is very expensive (en ik probeer nu heel hard niet velly expensive te schrijven, maar toch dus).erst met de star ferry naar de overkant van de rivier. Foto's proberen te maken met de nieuwe lens.Geen succes, maar dat zullen jullie wel zien.
Aan de overkant (Hong Kong City) ongeveer 30 roltrappen genomen. UIteindelijk kom je uit bij allerlei nauwe steil omhooglopende straatjes.a.k.a. Soho.Hier vindt je eigenlijk alleen zaken voor, ik denk, expats. Italiaans, Latijns-Amerikaans, Engels, Iers, Spaans, echt alle nationaliteiten. Bij een bar maar gevraagd of er überhaupt nog iets van een Chinees restaurant was. En ja hoor, om de hoek nota bene. Aardige vent die ons de weg wees. Aan de prijzen te zien verdachten we hem later de eigenaar te zijn, maar ook dat zou niet uitmaken, aangezien hij mijn complete cameratas hijgend achter ons aan kwam brengen. Eten was ook echt niet normaal zo lekker! Peet ik heb twee bossen koriander gegetenvanuit de wok en je weet echt niet wat je proeft.Met ook nog 3 witte wijn en een bolle buik in een taxi gestapt en allebei op de achterbank in slaap gevallen. Net op tijd wakker bij het hotel en heerlijk geslapen.
P.S. Om te vergelijken, de prijzen die je Op Koow lon betaalt zijn ongeveer een tiende (een portie dim sum = 1 euro)
P.S. 2: resultaat van Eric's avontuur was een gratis zonnefilter en daar willen we het verder niet meer over hebben...
Reacties
Reacties
?? ?? ???(Nog veel plezier te Hong Kong)
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}