Zondag - rustdag

Vandaag is een rustdag. Behalve de was niet veel gedaan eigenlijk. Werden vanmorgen pas om kwart voor 10 wakker. Het is nu officieel, Eric is volledig het bewustzijn van tijd kwijt. Kan aan de stand van de zon liggen (hoewel ook hier daget het in het westen Han), of de volledige ontspanning, deze vijf weken komen we ben ik bang regelmatig te laat (in dit geval bij het ontbijt).

Vanmorgen een stukje gelezen over de wurgvaren.... Interessant plantje. Schijnt zich als een parasiet om een boomstam heen te wikkelen en met zijn wortels de toevoer van zuurstaf af te sluiten, waardoor de boom sterft. Misschien een leuk idee om een stekje mee te nemen voor de buren ;-)

's Middags nog even naar Port Douglas, maar daar was verder niet veel bijzonders, behalve prachtige uitzichten over het water en veel feestende Australiërs. Wel gezellig

Reacties

Reacties

Mike

He Ellen en Eric,

Ben erg jaloers na het lezen van jullie reisavonturen.

Veel plezier nog tijdens jullie reis.

Mike

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!