Bedankt voor die reaacties! (vrij naar Paus Johannes Paulus)

Moetnogeven kwijt, erg leuk al die reacties van iedereen. W e rennen met laptop onder de arm naar de Wi-Fi om alles weer te lezen. Victor, Eric is nog niet echt ver qua didgeridoo. De baard is eraf, sinds opmerking van Kitt (hij wil nog steeds geen stukje schrijven), Han, we hebben hele grote hagedissen gezien vandaag. Daan, we gaan niet bungy jumpen (het idee alleen al), Bren hoe gigng je sollicitatie, Mam bedankt voor de foto´s, Miek, ik had link echt doorgestuurd, Papa en Paula we genieten enorm, Lila we genieten ook voor jou, en iedereen die ik verder nog vergeten ben, hou je vooral niet in bij de komende verhalen J!

Reacties

Reacties

Pieter

Prachtig verhalen en foto's. Reizen met zo'n camper vind ik ook te gek, het ultieme gevoel van vrijheid. Nu naar Barossa Valley...... home of the Grange. Hoewel dat met 40c wellicht wat minder aantrekkelijk is. Mocht je er toch één bemachtigen, bewaar hem maar :-)

groet, Pieter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!