Aangekomen in Darwin
Ondertussen in Darwin. De vlucht was snel, binnenlandse vluchten, wij kennen ze eigenlijk niet. Geloof mij maar, het werkt een stuk sneller. Je mag zelfs je flesje water meenemen, dan merk je hoe geconditioneerd je al bent. Achter ons in het vliegtuig een medereiziger die serieus waar, de volle twee uur zijn neus heeft gesnoten, je vraagt je toch af of je nou echt De Griep hebt opgelopen J
Bij het wachten op de shuttlebus Eric toch maar verteld dat we in Kakadu national park niet mogen zwemmen als we zonnebrand ophebben of insect repellant. Daar worden de vissen ziek van. Die blik van hem was echt onbetaalbaar. Ik zag hem zelf pas toen ik van mijn eigen slappe lach was bekomen.
Ach, ach, ach. Nou gaat het beginnen hoor. Eric en El in de bush. Alleen in het hotel al kwamen we meer beesten tegen dan in heel Queensland bij elkaar. Ik hoop dat ik genoeg tips heb opgepikt bij alle afleveringen van camping life, want meer ervaring hebben we niet!
Het hotel hier is ook zo deprimerend. Alsof je in een ander land bent aangekomen. Van die mannen die net drie maanden in een mijn hebben gewerkt, ik heb Eric net opgedragen vooral veel wijdbeens te zitten en vooral nooit zijn benen over elkaar te slaan. Acht het is maar voor 7 dagen en het verhoogt denk ik de overlevingskansen.
We hebben nog een heerlijk zakje Smiths chips weggewerkt (Smiths zoutjes, het lekkerste dat er is, toch?!).
Wij moeten er nu al (nog) heel erg om lachen. Jullie gaan het horen. Oh het is trouwens nu 29 graden en half 11 's avonds, thank god voor air conditioning...
Reacties
Reacties
Helloooooo schatjes,
Tussen het leren door ff lekker 'op vakantie' met jullie verhaaltjes..wat een feest. Maar Eeeeeeer waar blijft jouw verhaaltje??? pas op voor de krokodillen en een dikke kus...en o ja ik wil wel een vakantiebaard zien!! :-P
Lieverds,
Van harte "Proficiat" met Bas! Er zal zeker wel een toast op hem gdronken worden.
Ga door met genieten, ik geniet er ook elke dag van.!
Liefs, Ma!
heb jullie site van Mieke gehad ter voorbereiding.
Maar ga ook maar niet in Kakadu zwemmen als je niks op je huidje hebt gesmeerd. Die crocs....ze zitten echt overal. Ook als je gids zegt dat het wel kan, laatst op discovery channel..... (bedenk zelf maar)
have fun
Klinkt allemaal weer heel anders blijft een divers land de bush lijkt me wel mooi heb even opde site van dat kakadu park gekeken maar daar stonden inderdaad plenty pages met warnings maar het ziet er wel heel gaaf uit! En het is vogelweek in het park dus neem je verrekijker maar mee ! Liefs en have fun! Daan
Ik had laatsts ook nog een binnenlandse vlucht van Kitt naar de kroeg!
Maar kijk uit voor de beesjes!
Reis on....
't is nu ondertussen 16 oktober 2009 en heb net Peter R. de Vries aan de lijn gehad. Een gym-schoen zou fijn zijn! We blijven dit avontuur nouwlettend volgen maar nu een weekje niet! Gr Victor R. de Fries(uit Lauwert)
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}