Alice Springs - Dag 1

Camper afgeleverd bij KEA campers. Gisteravond een camping geboekt in Darwin, zodat we de stad nog konden zien. Vreselijk, als je al die natuurparken gewend bent, wil je dus niet op zo'n verschrikkelijke familiecamping staan middenin Darwin.

Birgit was weer helemaal leuk (van KEA campers), we wisten de oploskoffie te vinden en daarna op weg naar Darwin airport. Rond 3 uur vlogen we naar Alice Springs. Je kunt het eigenlijk niet echt een vliegveld noemen Alice Springs, het geeft in ieder geval wel meteen het gevoel dat je in de outback zit.

Alles is hier rood en droog. Bus naar het hotelen nog even naar het dorp gelopen, maar niet veel zin meer. Wel Aboriginals gezien die hier volgens mij buiten wonen. Opeens trok het dicht en ja hoor, druppels.

Morgen vroeg op, we worden zes uur opgehaald. Mijn god, snel gaan slapen maar.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!